Digestum vetus. Digestorum seu Pandectarum iuris enucleati ex omni iure veteri in libros quinquaginta collecti authoritate sacratissimi principis Dn. Justiniani Augusti tomus primus (Digestum vetus vulgo vocant), primam, secundam, tertiam ac quartae partis libros quatuor et quinti titulos duos continens, ita in universum ex Pandectis Florentinis recognitus, emendatus ut nihil quod ad puram putam eorum librorum lectionem attinet, desiderari possit. [Tome 2] : Infortiatum Pandectarum iuris civilis tomus secundus (...). [Tome 3] : Digestum novum (...). [Tome 4] : Codicis domini Justiniani sacratissimi principis ex repetita praelectione libri novem priores (...). [Tome 5] : Volumen. Complectitur hoc volumen (sic enim peculiari vocabulo vocant) novellas Constitutiones Justiniani principis post repetitam Codicis praelectionem editas ; authentica vulgo appellant ; tres item posteriores libros Codicis : Feudorum seu beneficiorum duos ; constitutiones Friderici II Imper. ; Extravagantes duas Henrici VII Imper. & tractatum de pace Constantiae

• Description :

12055108

• Éditeur : Lyon Hugo a Porta et Antoine Vincent
  • Date :

1551

• Nature du contenu : az
  • Description physique :

Importance matérielle : 5 vol.

Dimensions : in-4ÊÊ

Genre/Carac. phys. : az

Ressource publiée en fascicule : marque, impression bicolore

• Identifiant :

16M/54

• Langue : Latin

• Num. secondaire : 33901001300243
  • Mention de responsabilité : 12055108Justinien 01, empereur d'Orient ; 0482-0565
  • Date de pub. : 1551
  • Conditions d’utilisations :

c

• Présentation et importance matérielle : 5 vol.
  • Ressource publiée en fascicule : marque, impression bicolore
  • Composition du matériau : az
  • Dimensions et unité de dim. : in-4ÊÊ
  • Notes (forme du contenu) :

Le deuxième tome porte la mention d'impression par Joannes Pidaeius ; le quatrième par Balthazar Arnoullet.

Edition complète des recueils de droit de Justinien. Adams distingue les éditions : J-510 (tome 4, Codex) ; J-569 (Tome 1, Digestum vetus) ; J-571 (Tome 3, Digestum novum) ; J-572 (Tome 2, Infortiatum) ; J-676 (Tome 5 : Volumen).

Ex-libris sur les 3 derniers tomes : P. Corrège. Avec devis sur les tomes 3 et 4 : "Etiam celeritas in desiderio mora est".

• Notes (identificateur) :

20161102

• Notes (exemplaire en main) :

Reliure veau, décor à la duseuil (filets à froid, fers dorés). Les dos ont partiellement disparu.

• Mots-clés